Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

суботу, 2 липня 2011 р.

Творча зустріч!

Сьогодні я побувала на своїй першій творчій зутрічі.
Дуже приємно було познайомитись і поспілкуватись із такими ж "схибленими" (в хорошому розумінні) як я.
Надзвичайно вдячна Маринці за те, що зібрала нас разом, за МК чудового комодика, та за подарунки.



Фото-звіт процесу і самих комодиків є у Мар'яни, щоправда мого комодика там немає, пізніше сфоткаю та похвалюсь)

Чекаю на слідуючу зутріч. Можливо, як дозрію, спробую також організувати таку здибанку)

Немає коментарів:

Дописати коментар