Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

вівторок, 26 липня 2011 р.

Півперлинки

Сьогодні випадково в магазинчику на місцевому ринку натрапила на півперлинки по 4 грн пакетик.
Були білі перламутрові 5мм, але такі вже маю, взяла собі перламутрові кольору слонової кості 4мм, в пакетику їх мабуть більше ніж 100 шт. Ввечері порахую.

для орієнтації: пакетик роміром 4*7 см

Якщо когось зацікавить, можу взяти, поки є)




Щойно рахувала, але терпіння не хватило)
Висипала все з пакетика. Та купка, що зліва - 100шт (все, на що хватило тепріння)), купка зправа - решта з пакетика.

11 коментарів:

  1. Цікавить-цікавить! А на якому то ринку. До речі я теж зі Львова. Буду рада познайомитись))

    ВідповістиВидалити
  2. Це місцевий маленький базарчик продуктовий на Рясному 1, там є магазинчик-"будка" де є трошки одягу, матеріали для вишивання і трошки фурнітури.

    ВідповістиВидалити
  3. а, то мені задалеко. Я біля аквапарку живу. Ну але була б дуже вдячна, якби була можливість якось отримати це добро)

    ВідповістиВидалити
  4. Ти напиши мені на ел.пошту свою ел.пошту)) та ном.телефону, завтра куплю кілька пачок, думаю ще знайдуться бажаючі. І там спробуємо домовитись. Ок!

    ВідповістиВидалити
  5. ООО!!!Та ти ж скарб надибала...нє,золоту жилу))))))
    І я хочу!!!Але я зустрітись з тобою не зможу,бо хвора,а потім їду на море(((МОЖ,купи мені 6мм і 4мм по пакетику(а великих немає?)-я з тобою буду рада познайомитись і зустрітись після 16 серпня,ок?

    ВідповістиВидалити
  6. Взаємно!!!
    Ок! Куплю! Вони не скиснуть))
    Спробую розпитати продавця, може вони будуть робити замовлення, то може й будуть більші і різні.

    Поправляйся, Nataly! Та гарно відпочити, не згоріти :)

    ВідповістиВидалити
  7. Ти натрапила просто на чудовий магазин, бо зазвичай вони набагато дорожчі. Я б також хотіла кілька пакетиків. 4мм і 6мм білого кольору і кольору слонової кості, а якщо там ще якійсь кольри з’являться, також бери. Я кожної неділі в центрі буваю, могли б зустрітись, ну або в гості...

    ВідповістиВидалити
  8. Наразі купила по 3 пакетики кожних, інші будуть вже десь з вересня. На 2 'комплекти' вже зайняті Sonchyk та Mary_Lviv. Якщо будуть бажаючі, то візьму ще, поки є. Думаю, в нашому районі їх не дуже швидко розбирають.

    Sonchyk, нашили свій номер телефону на мій мейл! Як буду в центрі, зідзвонимось!

    ВідповістиВидалити
  9. А можно ли эти полубусинки отправить простой бандеролью в Донецкую область? Спасибо.

    ВідповістиВидалити
  10. Maryana❤ , не можу надіслати тобі листа на пошту з інформацією, тому чекаю від тебе листа на мою електронку.

    ВідповістиВидалити