Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

пʼятницю, 8 липня 2011 р.

УРАААА!!!!!!!!

Нарешті я розібралась з блогом.

Окреме спасибі Маринці за допомогу із боковою панеллю з активними ссилками!

В мене була проблема, що не могла залишати коментарів, тільки через URL, та й частина функцій, описаних в налаштуванні, не працювали. Довго шукала в неті відповідь, і, нарешті, знайшла. Виявилось, що проблема в браузері, чомусь Explorer з цим не справлявся. можливо треба було якісь налаштування змінити. Але я в цьому 'дубовий table'. Спробувала через Google Chrome - все працює!!! УРААААААА!!!!

А хто якийм браузером користується??

2 коментарі:

  1. Привіт,Valentynka! Я користуюся Оперою.
    Заходь до мене за нагородкою:))
    http://helgaartscards.blogspot.com/2011/07/blog-post_09.html

    ВідповістиВидалити
  2. Привіт! Рада бачити! Роботи в тебе просто чудові! Я теж Оперою.

    ВідповістиВидалити