Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

понеділок, 1 серпня 2011 р.

Солоденькі квіточки!


Цієї суботи ходила на весілля. Та враховуючи, що забава була аж в Івано-Франківській обл. боялась брати живі квіти і вирішила спробувати зробити солодкий букет.

Ох.. набавилась я з ним. Ще й гарячий пістолет згорів, тільки встигла доклеїти для заповнення листочки.

Пожалкувала, що вибрала підставку-ріг, важко було виставити рівновагу, щоб не перевертався.

Але кінцевим результатом задоволена!

Тепер хочу спробувати солодке гроно винограду, тільки б листочки знайти)





4 коментарі:

  1. Такий вогняно святковий вийшов букетик!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую!

    Дуууже хотіла зробити трояндочки, такі як в мене в корисних посиланнях, та із звичайного гофропаперу виходило не дуже, а флористичного не знайшла :(

    ВідповістиВидалити
  3. Ото ти молодчина! Класнючий букет :)

    ВідповістиВидалити
  4. Ого!!! Такий яскравий і веселий букет!!! А я все ніяк не спробую зробити...

    ВідповістиВидалити