Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

пʼятницю, 12 серпня 2011 р.

Магазин "Мої дрібнички"

Маринка зі своїми дівчатками не бьє байдики) а вже розігрує у своєму інтернет-магазинчику як завжди смачну та солодку цукерку!

В ПЧ я записалась, як тільки створила свій блог. Та, нажаль, я не постійний покупець у її магазинчику, хоча, моя б воля, запакувалась би всім :)

А також Маринка - мій перший ПЧ  і з неї та організованої нею творчої зутрічі почались мої знайомства із скрапмайстринями. За це я дуууже вдячна!

Здоров'ячка тобі та твоїм дівчаткам!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар