Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

неділю, 11 вересня 2011 р.

Я повертаюсь)

Усім привіт! Давненько вже нічого нового не робила, творча криза. Навіть думала взагалі покинути цю справу. Та в п'ятницю я стала переможницею у цукерці від Мар'яни з блогу Мій ФотоСвіт і плюс до солоденького мене було запрошено дизайнером блогу Завдання для душі. Тому я вирішила повернутись) І ось моя перша робота для цього блогу по завданню " На крилах творчості". Шаблон витинанки колись давно зхомячила у всій архів із Страни Мастеров.

Вибачайте за якіть фото, ніяк не могла налаштувати фотоапарат та й освітлення бажає бути кращим)

3 коментарі:

  1. ти ростеш так швидко, молодець вітаю з почином і не губися більше!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Маринко! Постараюсь не губитись))

    ВідповістиВидалити
  3. красиво. І чого це ти вирішила покинути світ творчості?

    ВідповістиВидалити