Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

середу, 14 вересня 2011 р.

Скрап-закупка!


Блог ~Вдохновение~ розігрує класну цукерку - набір паперу Tim Holtz (36 аркушів 30*30см). Для цього потрібно лише повідомити про блог  "Скрап-закупка". Скрап-закупка, це величезна СП з гарним вибором наборів скраппаперу "до вибору, до кольору")

Я ще ніколи не користувалась справжнім скраппапером. Якщо пощастить - це буде перший досвід! 

2 коментарі:

  1. На скільки я знаю це різні скрап-закупки, думаю треба виправити посилання

    ВідповістиВидалити
  2. Sonchyk, дякую, що підмітила. Я мала відкритих кілька сторінок і все спутала))

    ВідповістиВидалити