Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

четвер, 24 листопада 2011 р.

Східний дракоша

На ходу заскакую в останній вагон по першому завданню "Новорічний дракоша" від Творчої майстерні "Makki". А переможець поповнить скрап-скарбничку класним набором брадсів від спонсора блогу - магазину "Makki"


Так, як цей рік буде під знаком Дракона по східному календарю, тому й мій дракон східний і в східних кольорах)

11 коментарів:

  1. Класний дракон) Навіть не скаже що це листівка) Виглядає наче картина)

    ВідповістиВидалити
  2. Класна робота. Бажаю успіху в завданні!

    ВідповістиВидалити
  3. краса та й годі!!!
    Успіху у завданні!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за високу оцінку! Приємно!

    ВідповістиВидалити
  5. молодчина!!! таку красу вирізати, треба мати купу терпінн і звичайно вміти ))
    бажаю успіху в завданні!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень красивая работа, дракон просто шик!!! блеск!!!
    Спасибо за участие в Задании!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Классно)) очень "восточно"))) и стильно)
    удачи в задании!

    ВідповістиВидалити
  8. Нічого собі,яка красота!Ти молодчинка.Маєш хист і талант до вирізання.

    ВідповістиВидалити
  9. Это вырезано все?????Мамадорогая!!Вот это да! Класс!!!!

    ВідповістиВидалити