Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

вівторок, 17 січня 2012 р.

Конвертик та хвастульки)

Привіт, ПЧілки та гості мого блогу!

Нарешті вдалось мені хоч якось сфотографувати мої багатства (мій фотоапарат забрав брат), та якість фото бажає бути кращою.

Спочатку похвалюсь виграною цукеркою від Наді-. Записалась я на цукерку під №1!! Навіть не думала, що може пощастити. Та з легкої руки Надійчиного синочка Артурчика я отримала надзвичайний Різдвяний подарунок!


Та це ще не все! разом з усіма скарбами була перлина! Просто фантастична Різдвяна листівочка, яка тепер стоїть на почесному місці поряд з фото! (фото взяла у Надійки)


Давненька я не скрапила... на замовлення коліжанки зробила конвертик для подарункового сертифікату розміром 21*13 см. Тут використала матеріали із цукерки.



5 коментарів:

  1. скільки ж там всього класного-потрібного!!!! І ще й листівка гарна!!!!
    А конверт такий ніжний-ніжний ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю,подаруночки просто суперові!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю з подаруночками! Листівка класна!

    ВідповістиВидалити
  4. Твій конверт, дуже ныжний і милий! Молодчинка)

    Ага, я то все добро навіть сфоткати не встигла) ГОловне, щоб тобі хоч щось пригодилося, із того всього!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Вже пригодилось! Квіточки, дирокольні метелики та півперлинки взяла із подарунків)

      Видалити