Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

пʼятницю, 11 травня 2012 р.

Смакота!

Сьогодні забрала з пошти свою цукерку, яку виграла у Наталі. Про вміст її не знала, знала лише, що там щось рукодільне.. прийшлось терпіти, поки не попала додому)) А там ось такий пухкеньких вінтажний блокнотик А5 формату з тонованими сторінками та жмут різних кружавчиків)).. Та що я буду розказувати, дивіться самі...






Це перший рукодільний блокнот, який я тримаю в руках. І він вдихнув друге життя в моє бажання спробувати й собі ту справу)) Наталочка, велике дякую!!!

P.S. Сорі, кружавчики я забула сфоткати..

2 коментарі:

  1. Ух, краса.... Правда, це неймовірне відчуття - тримати в руках такого , ТАКОГО блокнота :) Суперовий подаруночок!

    ВідповістиВидалити
  2. Я дуже радезна, що цукерка сподобалась ))

    ВідповістиВидалити