Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

вівторок, 22 травня 2012 р.

У ній щось є..



У ній щось є…
Напевне, то душа
Трохи збентежена від правди і реалій
Вона кудись,
Як завжди поспіша,
Іде у переходи і у далі.

У ній щось є…
В її ясних очах
Поети б написали слово “щирість”.
В ній паросток надії не зачах,
Не дивлячись на будні трохи сірі.

У ній щось є…
Незрима таїна.
Що в пам’ять урізається гранітом.
Як присмак від солодкого вина,
Коли набридла гіркість цього світу.

І це її відразу видає.
З-поміж облич і поглядів квапливих.
Спинивши погляд, розумієш: в ній щось є…
Таке по-справжньому просте і особливе.



4 коментарі:

  1. Валюш, так чудово твоя картина пасує до вірша...
    дійсно, щось в ній є загадкове і притягуче...
    Ти молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  2. Супер, то є правда у ній щось є...., чудесний віршик до кльовезної картини, молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарно і загадково! І в ній , справді, щось є!

    ВідповістиВидалити