Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

вівторок, 29 травня 2012 р.

Міні-МК. Скрап-папір.


Привіт, ПЧілочки!

Як вам відомо, крім скрапу я також захоплююсь декупажем. Часто попадаються серветки з дуже красивим фоном, який хочеться неодмінно використати для листівки.. Ось так мені "приспічило" зробити конверт для грошей) 


Ви певно зустрічали варіант склеювання двох аркушів за допомогою харчової плівки, та у мене ці експеременти не були успішними, все місцями розслоювалось. Тут в нагоді стало ще одне хоббі - декупаж.
Отже, нам потрібно серветку на звичайному папері, папір-основу (бажано білу, у мене ватман за 3 грн) та клейову павутинку (продається в магазині тканин 8,20 грн м.п. шириною 90 см)

Цим способом можна зробити картон із серветки, скрап-паперу чи просто роздруківки, використовуючи папір різної плотності для основи.

Клейову павутинку вирізаємо по розміру основи і складаємо в сендвіч: основа-павутинка-серветка. Не забуваємо зняти з серветки два білих шари.


Під низ та поверх нашого сендвіча кладемо по аркушу паперу та все гарно пропрасовуємо, довго на одному місці не затримуємось і не забуваємо виключити пар. Один нюанс - перфорація по краю серветки не завжди розпрасовується. Другий нюанс)) - якщо в вас роздруківка - то малюнок може трішки причепитися до аркушу, через який прасуємо і трішки відіб'ються кольори.


Коли клейова павутинка розплавилась, все закріпилось і нічого відставати не буде (лише там, де погано пропрасовано, що легко виправляється). Відрізаємо лишнє і отримуємо папір з гарним візерунком.

Розділивши біговкою готовий аркуш на три частини я отримала конверт. Вийшов такий собі лаконічний скрап-клатч))


Сподіваюсь, ця інформація стане Вам у пригоді.
Ваша Валентинка ♥

4 коментарі: