Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

середу, 4 липня 2012 р.

Виноградно-абрикосовий джем

Вчора у блозі "Завдання длі душі" стартувала нове смачне та солодке завдання "Ягідний джем" Основними умовами є наявність в роботі ягідок і чіпборду. Чіпборд було вирішено робити власноруч під вибрану ідею. Для цього я купила грунтований картон для художніх робіт товщиною 3мм і вирізала з нього рамку 9*13 см. Все це задекупажила, потерла, поляпала фарбою і в кілька шарів полакувала.. Та сама доля настигля і серединку, яка залишилась від рамки. Ззаду прикріпила магніт на самоклейці. Карочє.. шось я знов розговорилась)) Дивіться самі:


Запрошую усіх любителів солодких джемів до участі у завданні!!

Також ще трішки похвалюсь. Моя задекупажена підставка для книг потрапила в ТОП-5 блогу "Девицы-мастерицы"

7 коментарів:

  1. Я искренне поздравляю теяб с ТОПом, потому что тво яподставочка - это НЕЧТО!!!!Вообще меня удивляет, как при таком скудном обилии материалов у тебя такие работы!!!
    А эта рамочка и магнитик меня просто покорили!!!Вообще твое декупажное мастерство - это что-то!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красиво! Но!!! Для участия в задании Чипборд принимаются любые работы в технике СКРАПБУКИНГ! А у Вас 100% декупаж. Извините, принять не могу. Буду ждать что-то новое, не менее чудесное, подходящее по условиям задания. Удачи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо за оценку! Буду думать над другой работой)

      Видалити
  3. Ця девіца-мастєріца за що не візьметься, все у неї топове виходить! Гарно, аж запахло тим джемом :)

    ВідповістиВидалити