Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

неділю, 8 липня 2012 р.

Дарую свій наряд))

Привітик! Як ви встигли замітити, я переодягла свій блог. Це така своєрідна дошка візуалізації, дуже хочеться на море і саме такий безлюдний пляж, де можна відпочити наодинці з коханим.. і покупась голяка))

Шоб попередній наряд не лежав без діла і ним не ласувала моль)), вирішила подарувати тому, хто захоче нарядити нею свій блог.

Нагадаю, як вона виглядає. Назву блогу, звичайно ж, напишу вашу. Також надам всі інструкції по встановленню, якшо в цьому буде потреба.


Зліпився в мене тут ше один наряд.. я від нього балдію, і вагалась залишити собі на потім чи подарувати комусь.. Вирішила, шо потім ше шось зліплю))

Наряд №2. Майже шеббі шик))


Наряд отримує перший бажаючий сереж коментуючих.. надіюсь, знайдеться такий))

4 коментарі:

  1. Хочу теж чогось нового, творчого і теж візуалізації чогось приємного!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валя, всьо в твоїх руках, всьо в твоїх руках, і даже...

      Якшо дані варіанти не твої, подивись архів "Штампів із любов'ю", в них там є пост, де Грушечка експерементує з фоном і в коментах дівчата давали багато ссилок на різні ресурси з дизайнами для блогу. Обов'язково підбереш щось для себе.

      Видалити
  2. Нє, ну ти подаруєш мені "майже шеббі"? :)
    Тож також майже візуалізація потягу до творчості. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Без питань! Зразу не поняла :)
      Інструкція по встановленню потрібна? І шо має бути написано на шапці блогу. Пиши на пошту або в скайп (під назвою блогу є інформація).

      Видалити