Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

пʼятницю, 3 серпня 2012 р.

Весілля, весілля..

Привітики!

В розпал весільного сезону у нашому блозі "Завдання для душі" стартувало нове завдання "Спочатку було.. весілля". Та тема завдання не просто весільна, а покликана зберегти спогади про цей знаменний день - початок сім'ї!

За умовами можна робити будь-що (крім листівок та сторінок), що допомагає закарбувати події того чудового дня.

8 серпня буде третя річниця з дня весілля мого брата, а в них ще й досі не має альбому) Я вирішила це виправити.
Альбом самий простий, купований, під вклейку фото. Пошила обкладинку із штучної замші кольору чорного шоколаду, рамку-чипборд пофарбувала акриловими фарбами та покрила фацетним лаком. Потім трохи затонувала тінями і покрила фінішним лаком.

Ось що вийшло в результаті усіх цих чаклувань, дружині брата сподобалось.



5 коментарів:

  1. який гарний і стильний альбом!!!! А якого він розміру? (для яких фото?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! А розмір сторінок 24*32 см, фото А4 легко вміщаються, та можна різні розміри ліпити. Сторінки прості картонні, перекладені калькою. Альбом сам купований.

      Видалити
  2. Дуже гарно! Нічого зайвого,сама елегантність:)))!

    ВідповістиВидалити
  3. Валя, дуже вишукано получилося! Молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Супер! мені подобається! ретро.... Успіхів!!!!

    ВідповістиВидалити