Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

середу, 31 жовтня 2012 р.

Печворк-підставка. МК.


Привіт, мої кохані!

Як і обіцяла - МК по печворк-скрап підставці! Почалось все із однієї, а тепер маю цілий комплект))


Отже, я використала картон (можна бобіну від скотчу), крафт-папір, обрізки паперу, паперовий шпагат, клей.
Найзучніше за основу брати бобіну від скотча як у першій підставці, але сьогодні в мене такої не знайшлося)) зате знайшовся картон) Відрізала смужку тої ширини, якої має бути підставка, в мене це це 9см. Тут можна використати, наприклад, коробку від цукерок, або будь-який достатньо плотний і гнучкий картон чи взяти якусь коробочку, не обов'язково заготовка має бути круглою. Для жорсткості, я намотала кілька шарів, які між собою змазала клеєм ПВА. В діаметрі вийшло 7,5см. 


Зсередини її обклеїла крафт-папером, так мені більше підходить по кольоровій гаммі), вирізала та вклеїла дно із картонної коробки.


Як видно по фото, я заздалегідь запаслась клаптиками паперу. Вирізала із різних залишків квадратики по 2,5см та затонувала краї чорнилом.


Тепер починаю у довільному порядку обклеювати піставку, змазуючи її клеєм.


Тут сіли батарейки.. поки вони заряджались, я доклеїла свою підставку та зробила ше одну для скрепок та гумки, які постійно приходиться шукати на столі із творчим "порядком"))  В діаметрі десь 12см, висотою лише 3см. Провела з нею всі вищеописані маніпуляції.


Отримала такий результат:


Далі починаю декорування. Обклеюю пареровим шпагатом, який знайшла на горищі, залежі ще ж радянських часів)) та колись ходила просити в кондитерський магазин, де таким шпагатом перев'язують тортики))


З того ж шпагату роблю квіточки по ось цьому МК. Все просто, нарізала смужок приблизно 7 см, розкрутила, лише кінці залишила нерозкрученими, перектутила один раз по середині - отримала подвійну пелюстку. Таких роблю три для однієї квіточки, складаю між собою, склеюю.


Далі підрізаю пелюстки до потрібного мені розміру, краєчки трішки закручую, мені так подобається) В серединку причепила таку металеву штуку-заклепку, куплену в фурнітурному магазині))


Клею квіточки на підставку, в тому місці, де в мене був стик клаптиків. По штагату та квіточках проходжуть трішки чорнилом. 

Усьо! Розселяємо в нові домівки канцприладдя і насолоджуємось))


Суперово скрап-обрізки можна замінити глянцевим журналом, а із зволоженого паперу скрутити шось схоже на шпагат або ж просто скрутити смужки тканини)) Фантазуйте!

Ваша Валентинка♥

9 коментарів:

  1. Суперрово! Ти молодчинка - дякую за МК! А квіточки суперові теж.
    така підставочка не тільки прикрасить робочий стіл, а й буде гарним подарунокм

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. слідуючі підставочки точно підуть комусь на подарунки) бо кортить якось спробувати інші варіанти печворку)

      Видалити
  2. Дуже класна підставочка!!!!!!
    Дякую за МК!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже креативно і гарно! Хай завжди буде на столі порядок, і нікуди нічого не втікає :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ой.. у мене буде порядок якшо я нічого робити не буду))

      дякую!

      Видалити
  4. Яка ж ти вигадниця й молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! кортить спробувати такий печворк із шматків глянцевих журналів))

      Видалити
  5. Так гарно...і цікаво! а головне без особливих затрат:)Дякую за чудове МК!

    ВідповістиВидалити