Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

понеділок, 1 жовтня 2012 р.

Хочу.. аж слинки течуть)) цукерка від Олени Коган


Олена Коган, спільно із спонсором Студією дитячих тканин Tissu, розігрує ну дуже солодку цукерку! Набір дитячих тканин, який переможець зможе обрати сам!!


І це ще не все! Буде ще один втішний приз, який поки залишається сюрпризом. То ж шанси на виграш подвоюються! 
Дякую Олені за шанс і нехай мені пощастить))

1 коментар:

  1. Валентинко, хай удача буде на твоїй стороні!!! Заходь за нагородкою http://fromheartwithinspiration.blogspot.com/2012/10/blog-post.html .

    ВідповістиВидалити