Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

суботу, 13 жовтня 2012 р.

Киця шукає дім!

Привіт!

Учора зранку ми знайшли сюрприз на порозі: наша кицька принесла нам своє котеня! Йому вже близько 2,5 тижні. Ми його, разом з кицькою-мамою сховали на горищі, бо наш тато не дозволить залишити вже четверту кицю)) Тому наша манюня шукає новий дім!

Ось яка вона в нас красуня (ми ше, правда, до кінця не впевнені кіт це чи киця)):
обережно! багато фото!



Ось такі ми ще маленькі


і така в нас спинка.. шубка біла, сірий хвостик і кілька сірих плямок)



намагаємось ходити :)

а це ми обідаємо))
  

Сподіваюсь, знайдеться львівська сім'я, яка візьме вдобрі руки таку чарівну манюню..

Ваша Валентинка♥

6 коментарів:

  1. Така гарнюся! Сподіваюсь швидко знайдуться їй гарні господарі!
    Ваш тато ще герой - наш проти другої кицьки, не кажучи ЧЕТВЕРТОЇ!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. була б воля мого тата, то він би може лишив одного кота, шоб миші лапав.. але в нас мама, як то кажуть, котяча мама, та любить і приютила б усіх тваринок, не тільки котів)) добре, шо ми не в квартирі живемо, і та вся живність ночує на подвір'ї))

      Видалити
  2. Боже мій, яке воно хороше!!!
    Надіюсь для нього швиденько знайдеться сім"я.
    Ми теж хочемо котенятко, але трохи пізніше, що б дитятко наше підросло ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о та..маленька дитина і маленька тваринка - це буде горюча суміш)) тільки й встигай слідкувати))

      Видалити
  3. ))))ой,яка краса)))
    Нажаль,ми мусіли навіть свого кота віддати ,бо в сина аллергія на котів.

    ВідповістиВидалити