Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

середу, 24 жовтня 2012 р.

Карамельний :)


У нас, у Львові, є один магазинчик "Аґрафка"! Він тавіть не один, а цілих два)) Рукодільниці, а особливо тільдомани, мабуть, жили б там)) І на днях "Аґрафка" відзначила пеший рік з дня відкриття першого фізичного магазину! З цієї нагоди усіх бажаючих пригощають! А пригощання просто фантастичне! Я, звичайно ж записуюсь, не можу пропустити такого шансу) і бажаю Аґрафці процвітання та подальшого розширення за межі Львова!

А ще в спільноті скрап-челенджів є гарний челендж "СкрапМагія" та однойменний інтернет-магазин ScrapMagia. Та вони вийшли за межі віртуального світу і відкрили свій перший фізичний магазин! З цієї нагоди розігрується аж три цукерки! Я записуюсь на розіграш однієї з них для постійних читачів блогу! Буду надіятись на удачу)

Також, як і Аґрафці, бажаю СкрапМагії процвітання гарних клієнтів та розширення до великої мережі магазинів!!

2 коментарі: