Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

четвер, 25 жовтня 2012 р.

Листівка із жованого паперу)

Привіт!
У блозі "Завдання для душі" стартувало нове завдання. Цього разу це скетч.

Я вирішила зробити шось в стилі, наближеному до C&S у двох кольорах - молочний і червоний. Поштовхом став МК квітів від Алекс. Такі ж квіти в мене не вийшли, та й робила не зовсім по технології)) просто пожмякала вирізані та зволожені паперові квіти)) Для фону також просто пожмякала зволожений папір та попрасувала)) Мама здивовано дивилась на те, шо я роблю з папером, питала, чи не легше було пожувати)).. а потім прийшла, подивилась, і каже "пожмякала-пожмякала і зробила квіточки"))

Ось тут добре видно жований папір.


Ну і сам скетч. Доречі, він універсальний, по ньому можна зробити і сторінку і листівку і блокнот.. будь-який скрап-об'єкт.


Запрошую усіх до участі!



9 коментарів:

  1. Дуже класно вийшло,і квіточки просто чудові!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Валя, це дуже гарно! Дуже, дуже! А щодо здивувань родичів, то це звичайна історія:-) Мої теж часто дивуються моїм витворам:-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! найгірше, це ше в процесі зрозумілою мовою пояснити шо з того має бути))

      Видалити
  3. Ну і дуже класно пожувала :))) Я вже помітила, що чим краще "жуєш", тим цікавіший результат! Класно вийшло!

    ВідповістиВидалити
  4. )))) ну ти "шеф" насмішила ))) я як прочитала назву, так і в буквальному сенсі зрозуміла ))) думаю цікава техніка ))))
    кадра ти ;)
    але ефект дійсно шикарний;) і листівка така романтична вийшла ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. пам'ятаєш як в школі казали на пом'ятий зошит?? шо то корова жувала?? от так і в мене)) дякую!

      Видалити
  5. Красивая и яркая получилась) Супер.

    ВідповістиВидалити