Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

понеділок, 8 жовтня 2012 р.

Трішки реклами. Читати усім :)

Привіт! Хочу вам трішки розрекламувати челенджблог "Завдання для душі", де я  являюсь членом ДК.. а точніше деякі новинки!

Перший пункт буде цікавий усім ласунам. До 16 жовтня Ви маєте можливість записатись на розіграш цукерки від спонсора інтернет-магазину ScrapUA.com, а це аж 4 набори скрап-паперу!! І це все на халяву!!!! Від Вас вимагається лише зробити перепост або написати окремий пост із картинками цукерки, і поставити картинку собі на панель, так Ви не забудете заглянути вчасно на розіграш!! Я завжди так роблю в себе на правій панелі)


Також у нас на днях стартувала нова рубрика "Майстри скрапу". Мета цієї рубрики - познайомити Вас із цікавою майстринею і дати можливість зліфтити її роботу. Першою такою майстринею стала автор ЗДД Мар'яна Косаревич. Зліфтити її листівку Ви можете до 17 жовтня. Хто не знає шо таке той скрапліфтинг і з чим його їсти - Оксанка Зірочка написала про це статтю! А ось і сама листівка, яка була створена спеціально для цієї рубрики!!


А усіх бажаючих спробувати себе в ролі дизайнера блогу, запрошуємо на набір в нашу ДК, який триває до 20 жовтня! Будемо усім раді! Доречі, вибирати будемо не одного, а як мінімум 5 нових дизайнерів терміном на 6 міс.


Ну і, звичайно ж, запрошую усіх до участі у наших завданнях, зараз їх є аж два, "Помаранчева палітра" та "Кашу маслом не зіпсуєш"!!

На останок хочу запросити усіх майстриньі не тільки на новий рукодільний форум "Куфер майстрині" від творців форуму "Малеча". Куфер поки молодий, йому лише 15 днів. Але ж як цікаво бути "у истоков" і наповнювати його цікавою інформацією.. Похвалюсь, шо я там займаю посаду модератора і завідую розділом "Витинанки"!


Це все! Надіюсь, інформація Вас зацікавить і буде корисною))
Ваша Валентинка♥

Немає коментарів:

Дописати коментар