Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

четвер, 22 листопада 2012 р.

Новорічний забіг!

Привіт! Ну як?? Ви вже почали передноворічну підготовку?? Якшо ні, тоді блог "Завдання для душі" із своїм першим новорічним марафоном вам допоможе))


Марафон наш складається із шести етапів, кожен етап це обов'язковий елемент. та ще однією умовою є використання одного об'єкту декорування на усіх етапах.. Їх, звичайно ж, має бути шість, але однакових)) Я буду декорувати шість дзвоників)

На  першому етапі основним елементом є сніжинка і ось мій декупажний дзвоник))


Це перевтілення простого пластикового горщичка для вазонів.. такого маленького як для кактусів. Він не дзенить, але його витримає гілка ялинки, на відміну від керамічного дзвіночка. Скоро чекайте МК по такому перевтіленню))

Ну і запрошую Вас приєднатись до нашого марафону! На подолання кожного етапу є 7 днів! Поміж тими, хто пройде усю дистанцію марафону, розіграємо супер-приз!!

Ваша Валентинка♥

1 коментар:

  1. Запланувала пост раніше, аж тепер замітила, шо пост не опублікований.. та, надіюсь, усі кого зацікавить цей марафон, читає ЗДД))

    ВідповістиВидалити