Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

пʼятницю, 15 березня 2013 р.

Хтось їх малює, а я вирізаю))

Привітики!  Я до Вас знову із  витинанкою))

Попросив знайомий зробити велику листівку на 60-річчя його батька.. я запропонувала вирізати портрет, який мав бути головною прикрасою листівки, але замовник забажав залишити його як сюрприз))

ще свіженький))


Листівка ззовні дуже строга і проста, всі елементи і їх розміщення за бажанням того ж замовника. Розмір 20*23,5 см.


А всередині вся краса - портретна витинанка) з іншої сторони ще є кутик для грошового подарунку.


Ще забула Вам показати своїх березневих котиків, які були вирізані для нового завдання ЗДД "Березневі коти".


Хоча шаблонів котиків у мене багатенько, та ці найбільше в мене асоціюються саме із "співочими" котами на заборі під вікном)) Але цьогорічний березень усіх їх розігнав.. усі мої чотири коти, з яких два кавалери, сидять в хаті на батареях))

Усьо.. нехай Вам присниться сонечко))
Ваша Валентинка♥

16 коментарів:

  1. я у шоці...у мене слів нема..тож треба таки навитинати! Золоті ручки маєш!

    ВідповістиВидалити
  2. Валя, я скільки не подивлюся, все ніяк не віриться, що то руками робиться
    Ти просто скпер молодець!

    ВідповістиВидалити
  3. Ухти! А ти казала, що нема поціновувачів витинанок - таки є! І таки справжні! Листівка просто шикарна! Верх строгий, але лаконічний і дуже гарний! Ти умнічка. В мене теж була ідея мужу на дн вирізати або портрет його, або нашог авто (бо придбали ми його, як раз на його дн :-))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. портрет дуже цікаво вирізати, хоча саме цей було вирізати легше, чим цьомчиків, маштаб більший) але це ексклюзив! такого шаблону ніхто не має і ніхто більше такого не зробить))

      Видалити
  4. НЕЙМОВІРНО!!!Валюшо,ти талант!

    ВідповістиВидалити
  5. Валентинко, дивовижна робота!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Валентинко,я в захваті від результату!
    Це буде найкраща листівка в житті того пана і все завдяки твоїм золотим ручкам і неймовірному таланту! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я дуже сподіваюсь, шо той пан, доречі його звати Валентин)) оцінить усі тонкощі цієї роботи))

      Видалити
  7. Валя, я в культурному шоці!!!
    Ну ти й і молодчина!!!
    Я в захваті. Повному!

    ВідповістиВидалити
  8. Валя, ти - чарівниця !!!!! Просто шикарно!!!!!! Треба буде і собі в тебе замовити такі портретики))))

    ВідповістиВидалити
  9. Валечка, просмотрела твои работы - столько красоты!!! Люблю пробовать разные техники, с таким еще сама не сталкивалась, подскажи чем ты вырезаешь?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!
      Вирізаю ножем-скальпелем, в мене навіть є маленький МК по витинанці, там видно й ніж) Успіхів! http://madebyvalentynka.blogspot.com/2011/10/blog-post_26.html

      Видалити
  10. Я в захваті, це щось неймовірне. Навіть неуявляю як це можна вирізати такий портрет.
    Дуже сподобалось)

    ВідповістиВидалити