Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

пʼятницю, 3 травня 2013 р.

Цукерковий марафон від ЗДД. Останній етап та мій подарунок.

Привіт!

В цей передсвятковий час у нашому ЗДД стартував останній етап Весняного цукеркового марафону. В кінці місяця ще троє щасливців отримають рукодільні подарночки від членів нашої ДК і в тому числі від мене)

Ось такий вінтажно-шеббівський наборчик я підготувала для ласунів))



До їхньої дружньої компанії приєнується купка відрізів мережива та стрічок і жменька півперлинок та камінців (вони в кадр не потрапили))


Запрошую переглянути неймовірні подарунки від Nata_Lu та НюсечкиПодобається?? То ж постішайте записатись. Розіграш відбудеться 27-28 травня!

Немає коментарів:

Дописати коментар