Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

четвер, 4 серпня 2011 р.

Цукерка-сюрприз!

В стічці оновлень підписаних блогів побачина пост Шуні про смачну цукерочку-сюрприз від блогу Мое творчество и не только.......... І не могла пройти повз неї!

Чму сюрприз?? Тому, що її вміст стане відомий тільки коли буде відомий переможець! Ммм.. інтрига! Розіграш відбудеться 12 серпня.

І, хоча ставати ПЧ не обов'язково, та блог мене зацікавив, і тепер я ПЧ майстерної майстрині Тетяни (Tatka)

І нехай мені пощастить!!!




1 коментар:

  1. Valentynka, бажаю, щоб пощастило;)) А ще дуже чекаю на твою відповідь на форумі Малеча - треба дещо уточнити щодо адреси, бо не можу твінчик надіслати:(

    ВідповістиВидалити