Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

вівторок, 6 листопада 2012 р.

Останній герой. Сьомий етап.

Привіт! Нарешті я змогла нормально працювати в неті..бо випадково підлили модем (стоїть на підвіконнику) разом з вазонами))

Я добралась уже до сьогомого етапу гри "Останній герой" від Meaning cards. На цьому етапі нам потрібно було зробити листівочку із знайдених у хижі, в яку ми потрапили минулого етапу, листівку.. а так як хижа покинута, і в ній жила, судячи по залишених речах, дівчина, робота виходить у шеббі-стилі!

Шеббі мені дуууже подобається, але ніколи не робила листівок в цьому стилі. Сподіваюсь мені вдалось наблизитись до нього))

Застосувала часто використовувані шеббі-прийоми: мазки фарбою, ручний шов, ніжні кольори, рваний край, дертий гофрокартон, шеббі-стрічка.. Троянда - це мотив із серветки для декупажу, наклеєний на білу основу за допомогою клеєвої павутинки та праски))

Фото вечірні, оброблені трохи, та вживу листівка трішки блідіша.




На цій фото кольори більш схожі до оригіналу! Ну як?? Шеббі??


А.. про зміст листівки.. все банально! Коли вибирала серветковий мотив, думала.. а шо він в мене буде означати? Та два бутони одразу перевтілились у мене в закохану пару, і метелики два в одному - вони нерозлучні, як і ті троянди, які виросли на одному кущі))

До зутрічі на слідуючому етапі!
Ваша Валентинка♥

13 коментарів:

  1. Очень интересная открытка, но для меня опять ярковата и темновата. Но к шебби я бы ее все равно отнесла!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Насправді вона не така яскрава, кольори більш пастельні. Чомусь не хотілось робити білої листівки..

      Видалити
  2. Валентинко, дійсно, шик! Все вдалося, поєднання кольорів чудове, ти - молодчинка! Успіху тобі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! мені також подобається дана палітра.. і тут стали в нагоді серветки)) хоча в мене їх ціла коробка, але саме із цією одразу побачила композицію))

      Видалити
  3. І мені дуже сподобалась листівочка!!!!!!!!!!
    Удачі тобі!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Шеф )))) ех..скучила я за нашими потринділками (((
    ччудова листівочка і що б хто не казав ;) вона в тебе супер!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага.. скінчилася халява))
      дякую! я також задоволена своєю листівко.. навіть якшо вона не зовсім шеббі на погляд професіоналів))

      Видалити
  5. Валентинко - ти молодчинка. Мені листівочка дуже подобається - все чудово поєднано і підібрано. Я колись читала, що можна з декупажних серветок зробити скрап-папір, але прочитала, і забула - а тепер дивлюсь - краса неймовірна

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую велике! не знаю де ти читала, та я якось робила МК по скрап-пареру із серветки)) ось тут http://madebyvalentynka.blogspot.com/2012/05/blog-post_29.html

      Видалити
  6. Мені подобається. І ідея, і виконання. Супер.

    ВідповістиВидалити