Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

середу, 15 січня 2014 р.

Люблю червоний.. і день Св.Валентина

Привіт!

Я вже пробую творити у різних техніках.. Ось на днях згачкувала собі яскраво-червоний набір до чорного плаття) Використала нитки "Ірис" та гачок 0,8мм.


Ох.. найбільшим випробуванням для мене стало закручування біжуретних гвіздочків.. ну ніяк не вдається зробити це акуратно. Допомагала у цього одна подруга.

А ще, у нашому ЗДД стартувало сьогодні свіже нескрапове завдання "Романтичний вечір". Потрібно було зробити щось, щоб прикрашало інтер'єр створюючи романтичну атмосферу. Завдання присвячене дню Святого Валентина.
Я щороку прикрашаю вітальню різними сердечками, переважно паперовими. А цього разу вирішила зробити дерево кохання)

Нарізала гілочок і виростила на них м'якенькі сердечка) Фото не дуже вдале..


Сердечка пошиті із попередно вив'язаного полотна. Також на деревці ростуть бусинки, деякі з них обв'язані гачком)

Дерево займе місце ялинки і створить вже не різдвяну, а романтичну атмосферу.. і приверне увагу усіх, хто завітає в гості, це точно)

Приєднуйтесь і ви! А також можете приєднатись і до нашої команди, адже у нас триває набір в ДК!!

1 коментар:

  1. Здравствуйте! Спасибо, очень интересная заметка. Пост навел на размышления ушла много думать …
    Пользуясь случаем хотела сказать о своем! Вообщем гляньте и мое творение про куклы, которой можно делать прически, а так же выпускные прически фото, и к тому же косы из коротких волос бесплатно и в конце-концов есть ещё свадьба своими руками.

    ВідповістиВидалити