Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

неділю, 11 березня 2012 р.

СП тряпієнси. Прем'єра.

Я це зробила.. Дошила свою приму-балерину.. Вона, як справжня балерина, тендітна - наш ріст 25,5 см з зачіскою!! Величезне дякую Марії за цей спільний пошив, Ти - величезна молодчинка! Без Тебе, мабудь, ніколи б навіть не подумала ризикнути пошити цю барбі. ДЯКУЮЮЮЮЮЮЮЮ!! P.S. Вибач, що не вклалась в терміни.

Багато чого зробила неправильно, або просто не так, як хотіла.. та вдруге буде краще)) Загалом результатом я задоволена. Дуже важко було малювати пуанти, щоб був рівний край. Зачіска не зовсім балетна, получилась дуже пишна і довга грива. Самий більший мінус - це губи. Це мав бути тільки контур, та, поки малювала очі, розмазала губи)) Не ризикнула малювати повноцінні очі, тому вона танцює з закритими очима (тут з тільдами простіше - дві цяточки і все))  
Доречі, про тільд.. нарешті візьмусь закінчити дві тушки які валяються вже давно в коробці з напівфабрикатами. Ще в найближчих планах народження зубної феї для знайомого хорошого стоматолога. Не обіцяю, що де буде тряпієнса чи тільда.. швидже за все, я їх схрещу))





9 коментарів:

  1. Вітаю, молодчинка, ти справилась, дуууууже гарно, шикарно, вона красунечка!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Балерина неймовірна!!! Я не бачу ніяких недоліків,лише красу:)))! Вона така тендітна:),всі деталі прекрасні:))!!! Молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Утончённая милашка, здорово получилось! Расшив бисером обожаю, стоечка великолепная, в юбку вообще влюблена))) молодец, Валь! Справилась на отлично, у тебя теперь такая красотка живёт. Спасибо за неё и твоё участие!

    ВідповістиВидалити
  4. Валюш, вітаю з закінченням!!!
    Лялька просто красуня!!! справжня тендітна балерина!
    ти Молодчинка!!

    ВідповістиВидалити
  5. Валентинка,та Ти стиліст!Ще й зачіску яку придумала.
    Зроблено з душею.Клас!

    ВідповістиВидалити
  6. дуже гарна витончена балеринка, ти молодець!

    ВідповістиВидалити
  7. Така мініатюрна і делікатна балеринка!

    ВідповістиВидалити
  8. Просто дуже-дуже мені подобається ця красунька(я вже висловила своє захоплення в контактах нею)))!

    ВідповістиВидалити