Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Привіт! Мене звати Валентинка, корінна львів'янка :) Пробую себе у багатьох рукодільних техніках. Сподіваюсь, у мене Вам буде цікаво. Якщо якийсь виріб сподобався - з задоволеням зроблю його для Вас! Моя пошта: valentynka@mail.ru. Я в Skype: valentynka_samoilenko.

суботу, 12 травня 2012 р.

Нагородка з запахом Кориці

От я нечемна.. Ще три тижні тому мій блог був замічений і нагороджений Наталочкою із Арт Кухні. Подякувати я подякувала, а нагородку не забрала і не передала далі. 


Мені не хочеться зараз слідувати правилам, тому 10 блогів вибирати не буду, а передам свою нагородку дизайн-команді блозу Завдання для душі. Останні дні майже весь вільний час присвячую цьому блогу та спілкуванню з ДК. 

Знайомтесь:
і свіже, ще не презентоване) поповнення Оля Чикета \ Olya Chyketa 
про Русю \ rusichka і Нусю я також не забула))

Дарую Вам такий банер


Я вас усіх люблю і сочно чмокаю :)

5 коментарів:

  1. дуже дякую , сонечко ))))
    тішусь що в нас така чудова команда ))))
    Люблю і обнімаю )))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую. дякую, дяку!!!
    Приємно - аж, аж )))))))))))
    Вльовезно ти змінила блог! ;-) молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! я поки працювала над ЗДД, то свій міняла разів 10 не менше)) нарешті зупинилась на цьому)

      Видалити
  3. Вітаю з чудовою нагородкою!!
    і дуже дякую за нагородку , мені надзвичайно приємно)))

    ВідповістиВидалити
  4. Валічка, дякую! Дуже примєно! Ну, ми тепер наче сім"я!
    Люблю запах кориці...мммм)

    ВідповістиВидалити